Če ste podjetnik in vam kupci plačujejo z gotovino, plačilnimi ali kreditnimi karticami, boste morali od 2. januarja 2016 dalje uporabljati davčno blagajno, ki bo preko spleta neposredno povezana s centralnim informacijskim sistemom Finančne uprave RS. Izjem po zaključku prehodnega obdobja praktično ne bo več, zato uporaba davčnih blagajn čaka skoraj vse podjetnike. |
Vsem, tudi tistim, ki morda menite, da za vas davčne blagajne ne pridejo v poštev, priporočamo, da navodila v nadaljevanju preberete v celoti.
Več v nadaljevanju...
Več v nadaljevanju...
Posebno pozornost namenite različnim možnim načinom plačila (davčno potrjevanje je namreč obvezno tudi v drugih primerih, ne samo pri plačilu z gotovino – točna pojasnila so v navodilih).
Vsem tistim pa, ki se na novost že pripravljate, želimo sporočiti, da bo celoten proces potrjevanja računov v našem spletnem poslovnem programu potekal avtomatično, z minimalnimi nastavitvami.
Vsa natančna nadaljna navodila boste lahko spremljali na našem blogu.
V vmesnem času pa lahko:
Navodila za davčne blagajne:
Vsem tistim pa, ki se na novost že pripravljate, želimo sporočiti, da bo celoten proces potrjevanja računov v našem spletnem poslovnem programu potekal avtomatično, z minimalnimi nastavitvami.
Vsa natančna nadaljna navodila boste lahko spremljali na našem blogu.
V vmesnem času pa lahko:
- na koliko lokacijah boste izdajali račune za davčno potrjevanje (za vsak poslovni prostor morate pridobiti ID oznako GURS)
- v kolikor vaše poslovne prostore oddajate v najem, bodo morda vaši najemniki potrebovali te oznake, zato jih pridobite za vse nepremičnine, ki so v lasti ali uporabi vašega podjetja razmislite, koliko elektronskih naprav za davčno potrjevanje boste v podjetju potrebovali
Navodila za davčne blagajne:

Navodila za davčne blagajne.pdf |